Sunday, February 28, 2010

Cerita kerjaya.Nantikan.

Bismillahirrahmanirrahim

Sedar tidak sedar,hampir dua bulan saya berkerjaya sebagai pendidik.Langsung tidak mencoretkan sesuatu di sini.Subhanallah,terlalu banyak cerita.Suka dan duka.Ada kesempatan,saya akan kongsikan.

Saya dan 'anak-anak' baru pulang dari Majlis Sukan dan Ilmiah peringkat zon.Alhamdulillah,berkat kesungguhan,kami juara keseluruhan.Tahniah buat 'anak-anak'.Saya tumpang bangga.

Kasihan,mereka menduduki ujian Selasa ini.Bittaufiq wan najah.InsyaAllahu rabbal 'alamin.

Saya bahagia menjadi seorang pendidik.Walaupun sibuk,saya suka.Suka kerana kesibukan ini menjauhkan diri saya dari perkara yang lagha.Alhamdulillah.

Sungguh,kantuk tak dapat ditahan lagi.InsyaAllah,bersambung...

1 comment:

creamyfiodesi said...

salam...mengajar kat mana kak?
tahniah juara! hehehe!
masukkanla gambar2 'anak-anak' tu...=D